להגיע באמצע שוטטות באתר לעמוד שלא קיים יכול להיות סרט ממש רע…
הגולש נהנה עד עכשיו מצא מה שהוא מחפש, ופתאום, בום, זהו…אז זהו, שלא עוד,
נכון, יש תמיד אפשרות להגיע לעמודים או לינקים שלא קיימים, אבל אפשר להפוך את זה לחוייה שפויה ואפילו טובה ומכירתית עבור הלקוח.
הגולש נהנה עד עכשיו מצא מה שהוא מחפש, ופתאום, בום, זהו…אז זהו, שלא עוד,
נכון, יש תמיד אפשרות להגיע לעמודים או לינקים שלא קיימים, אבל אפשר להפוך את זה לחוייה שפויה ואפילו טובה ומכירתית עבור הלקוח.
רגע לפני – מה זה עמוד 404?
זהו למעשה עמוד שגיאה, שהכתובת שלו לא קיימת באתר.
אז במקום שהגולש יכנס בבום לעמוד מאכזב שכזה
בואו נהפוך אותו לידידותי ומוכר
1. דברו בשפה ידידותית או קריאטיבית כשניתן ולא רובוטית ויבשה
2. כוונו מידית לעמודים רלוונטיים אחרים / לעמוד הקודם בלחיצת כפתור
כך נצמצם למינימום נטישות מיותרות מהאתר.
ולקינוח: כמה רעיונות סופר קריאטביים לעמודי 404 שמעלים חיוך על הפנים.
כי למה לא להפוך את העולם לשמח כשאפשר??